вівторок, 20 серпня 2013 р.
Модуль 3-4
Сьогодні довелося багато зробити, як мій проект допомагатиме розвивати моїм учням навички мислення вищих рівнів оцінювання та навички необхідні у 21 ст. Намагалася вимоги навчальних програм та державних стандартів трансформувати у такі проектні завдання, які б відповідали цій меті. Цікаво було дізнатися, які стратегії проти плагіату учнівських робіт я можу використати.Важко було сформулювати основні запитання проекту. Новинкою була інформація про формуюче оцінювання. Я розумію,що на своїх традиційних уроках воно повинно здійснюватися на протязі всього навчального процесу і не тільки за допомогою балів, а й інших інструментів,бо це розвиває в учнів уміння самоспрямовуватись у навчанні.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар